Dagen!

Hej!
Jag är tbx efter en helt supermysig dag på dagiset! :D
Det var så mysigt med alla gulliga barn och med all trevlig personal ^^
Om någon undrar, så slutade jag inte nyss, utan jag gick på teater som vanligt efter praoen :)
Dagens Roligaste Händelse:
Jag var ute på bakgården och gick runt med ett av barnen då jag råkade trampa ner i typ kvicksand! (VÄÄÄLDIGT blöt sand xD) haha, men mina converse ;PP
Men ställde in dem i ett torkskåp, och allt gick bra (A) haha, får det att låta soom om mina skor har ett eget liv elr nått XD
Aja, nu ska jag chilla lite och sen äta mat :)
Vi får se om jag bloggar sen ;)
Puss och kram<3

Kommentarer
Postat av: Jenny - Blogg om Vardag, Foto & Mer

Fin blogg :)

2011-04-04 @ 18:45:28
URL: http://jennykarolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0