Chill =)

Heyy ;))

Sitter och chillar ( som jag gjort hela dagen =P ) och bara är eftersom jag ska till skolan imorgon efter att ha varit sjuk i typ 100 år -.-'' Och då blire att plugga ikapp =( så då chillar jag MKT nu istället (A)

Spelat sims hela dagen (aa'  Så ska snart lämna datorn :o hade nämligen huvudvärk i natt =( men, jag får skylla mig själv för att jag är så jävla klantig x'D


(pratar med Frida)
Ellinor: Jag går runt i en ring på mitt rum 8'D jag blir yr (a'
Frida: men sluta då! :'o
Ellinor: Neeejjj (A)
Frida:jaha, okej
(ellinor håller på att ramla så hon sätter sig på golvet och slår i bakhuvudet i väggen)
Ellinor: Ajj! :'(
Frida: vad?
Ellinor: Slog i huvudet :(
(Jag tror Frida blev skadeglad innerst inne (aa' )

Blir så tomt utan en bild (aa'


Vi hörs =)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0