Dagen :)

Heejjj :)

Asså, dagen.. haha! Den var rolig för det mesta :)
I skolan var ju en kille (nämner inga namn..ABLIN!) asdryg..värre än vanligt..
Typ, låt mig va om du hatar mig så mycket <-<''
Men sen efter skolan blev det Tezzan, min älskling :)
Vi typ flummade XD Och hon tog lite kort på mig c:


Ska lägga upp några, så säg nägra som skulle passa till min nya designe :)


Bild 1. :)



Bild 2. :)


Bild 3. :) (finns även i mörkare nyanser c:)


Bild 4. :D Men, asså, seriöst,, kärlek? :D Säger mkt om min personligthet ;))


bild 5. :)

Men det här är bara några :) Tar nog fler imorgon ;))


Kmr snart ett till inlägg :)

Kramis<3

Kommentarer
Postat av: Sara - Only me

sv. japp :D

va den bradå?

2010-11-15 @ 21:44:02
URL: http://ssasas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0