'Hemma' :P

Cha'cha ;)

Kom 'hem' igår från Ullared :D
Igår gick vi upp klockan 6 på morgonen för att hinna städa stugan, äta frukost och shoppa så länge som möjligt (aa'
Vi vart klara typ 8, halv 9 ^^
Då shoppade vi det sista och åt lunch (:
Mamma, Kajsa och Ida ( Kajsas kompis ) åkte efter luchen, medans vi fick vara kvar ( Anna, jag, Frida och Jenny) för att Anna skulle fixa massa saker >.>
så vi kom hem typ kvart över 9, plockade ut grejerna ur bilen och åt! jag var typ helt död XD
jag och Frida somnade vid ett nån gång (A) Sen vaknade jag runt 9 och kunde inte somna om. Men nnu är jag uppe och har ätit frukost :)) <3

Gammal bild (aa'





Aja, vi hörs (:

Puzz o Kramizz<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0