Idag =)

Idag var det skola.. Jag är inte med på jumpan =P hostar så fort jag typ rör mig X_X jaja ^-^
Jag blir galen! =O Alla terrar mig T-T
Petson, Timmy(som jag har kommit fram till är vääääldigt perevers..Han har varit med Jeppe för mkt x''d >:]), Linuz (som inte var i skolan idag XD han drog hem :/) , Simon >.>, ALBIN!!!! WTF X_x han måste vara kär i mig elr bara ha fobiiiiii för tjejer o,o

när jag och Tezzan gick från skolan åkte mamma förbi och såg mig ^^ hängde med te Avesta (A) Vi handlade mat och glass (A) ska fira pappas nya jobb så vi köpte Ben and Jerry's glass =D yum yum!<3


Puzzizar<33

Kommentarer
Postat av: Frida

Vart jobbar han nu??:D

2010-03-19 @ 18:46:54
URL: http://fridahammars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0